Lets Dance

2013-04-06 | 17:52:25 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Igår var ju jag dåra på Let's Dance gerep. Det var på riktigt den bästa dagen i hela mitt liv. Okej vi börjar från början...
 
Igår så vaknade jag vid 6 på morgonen för att pappa skulle ha sitt busskort som jag hade snott. Så då fick jag gå upp och leta efter det. Sjukt segt. Sen kunde jag inte somna om så låg med mobilen till ungefär 09.00. Då gick jag upp och la mig i soffan ist´ället och kollade på tv medans mamma snacka med någon i telefon. Sen började jag få lite smått panik för jag visste inte hur jag skulle se ut, vad jag skulle ha p åmig, vad jag skulle äta t frukost osv. Så mamma slutade prata i telefon och gjorde en god smoothie till mig. Sen fick jag städa rummet för de gick knappt att komma in där. Sen efter det hjälpte mamma mig att hitta något att ha på mig. Så de fick bli et vit linn där det stod "this shoes are made for dancing" Och så var det ett par klack skor på. Så tog Det linnet med en svart tunn kofta och ett par svarta jeans. Till det lockade jag håret lite och gjorde en fin makeup. Sen efter ett tag hade jag jätte tråkigt så jag åkte till Sarah oh väntade där tills vår buss gick. Sen glömde vi bort tiden så fick springa till bussen. Men vi hann! :D Och på bussen skulle vi träffa Emilia. Men hon va inte där. Så jag å sarah fick panik å ringde henne, hon hade glömmt bort tiden så hon kom senare och mötte oss i kungsparken. Och innan vi åkte till kungsparken mötte vi jossan i gullmars. Sen tog vi bussen till frihamnen och stod å köade i ungefär 2 timmar. Sjukt segt men aa. Sen nät vi kom in så var det typ fullt överallt. Vi ba shit. Så vi gick bort till ett annat ställe och fick BÄSTA platserna. Vi satt precis brevid greenroóm så vi såg alla mäniskor där. Och sen så började allting. Jag kollade lite och sarah ba: Emma där är oscar. Och jag fick typ panik så såg jag han och jag dog typ. Sen skulle dom alla till gren room och då gick oscar typ 5 cm från mig. Så jag börja typ gråta och allt. hahah ingen förstår hur mycket jag älskar honom. Så jag satt å skaka och va nära på att börja gråta. Sen som kom han igen å skulle dansa så tog typ över 200 bilder men efter som jag skaka så mycket blev alla jätte dåliga men aja. Sen så efter några nummer var de paus. Och då ställde sig oscar typ precis bakom mig. Och jag fick kpanik och så kollade han på mig och då vinkade jag till han och börja typ gråta. Och han börja skratta och vinka tillbaka och då typ la jag mig i sarahs knä och grät as mycket. Låg å typ skaka och grejer hahah. Helt sjukt. Sen dansade alla andra osv och oscar låg i en soffa i green room och höll på med sin mobil och jag satt å stirra på han hela tiden. Sen när allt var slut sprang jag och emilia efter oscar och sarah å jossan efter maria montazami. Men oscar typ sprang iväg med någon människa så kunde inte ta kort med honnom. Men han vinkade iaf till mig. Sen så sa jag hejdå till alla tjejer och så kom mamma å pappa och hämta mig med bil. Och sen sprang jag direkt in på mitt rum och as böla. Jag vet inte vad de va jag bara satt å grät. Haha Så det var helt sjuuukt kul kväll. Är typ över lycklig idag också. Men här har ni lite bilder iaf
P U S S
_______________________ Kommentarer _________________________________________________