Dagen

2013-02-17 | 19:50:54 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Varning för tråkigt inlägg utan bild!
 
Hej babes!
Ligger i soffan och lyssnar på musik just nu. Varit en ganska chill dag. vaknade vi 12 och gick upp och käkade frukost efter det fixade jag mig och sen kom linn. Så fotade vi lite och sen fixade vi en enkel header. Sen gjorde vi smoothie (video kommer snart hur vi gjorde). Vid fyra gick linn hem och då satte jag mig och kollade på tv med mamma. Sen spelade jag på mobilen för att fördriva tiden. Sen vid 19.00 käkade vi och sen satte jag mig och fixade ett tids inlägg till imorgon. Det kommer upp vid 10.00. Så kolla då. Men nu ska jag gå och fixa frukt och sen mysa framför en film.
 
xoxo
_______________________ Kommentarer _________________________________________________