Plugga

2013-02-19 | 21:08:32 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej babes förlåt för dålig bloggning!
 
Sitter i min säng just nu iaf och har nyss pluggat matte och SO. Borde pluggat till spanskan också men orkade inte. Har rätt mycket just nu därför bloggar jag inte :/ Har 2 omprov och ett prov, och 2 glosläxor. Och jag är en sånn människa som blir sjukligt stressad. Så just nu är det lite jobbigt. Men snart är det lov iaf! Och sen ska jag dessutom hinna Handla och planera till min tjejmiddag på fredag och sen ska jaghinna köpa present och välja outfit till Sarahs tjej middag på lördag PLUS att jag ska hinna packa till åre! Eh lite mycket nu? JA! Jag är så super duper mega stressad så det inte finns. Måste lära mig att ta det lugt. Vill ju hinna vara med kompisar osv också. Aja det blir bättre när jag kommer till åre. Nu ska jag bara ta det lungt och typ sova haha. Nej men kanske gör lite tids inställda inlägg vi får se.
 
xxx
 
 Bilder från usa 2011, åh vill tillbaka:(
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________