18-01-13

2013-01-18 | 17:21:38 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Min mobil är på lagning därför jag inte bloggar så mycket i skolan och så, men det ska bli bättre när jag får en ny
Tjaa babes!
 
Sitter i mitt kök just nu och väntar på att min syster ska baka klart åt mig (tjockis jag är) haha. Emelie är med också men som vanligt är hon osocial. haha skämt o sido. Har haft ganska jobbigt på senaste tiden så därför har jag inte bloggat men det ska bli bättre. Hadetänkt göra ett inläggpå mitt rum, men sen kom jag på att det är jätte stökigt och ofixatoch inte alls klart. Så det får vänta. Men det kommer snart. Idag tror jag jag ska ta det lungt ikväll iaf.Orkar inte något annat, kanske drar till gårn med emelie senare. Men vi får se. Idag har jag varit i skolan såklart och de va ganska chill, hade 3 lektioner idag. så det va chill. Men nu tror jag att jag ska kolla på ett avsnitt av andra avenyn eller något. Vi hörs
 
/ Emma
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________