Fått ny mobil nu

2013-01-27 | 10:24:30 | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

weeey, äntligen fått mi nya mobil nu så kan blogga som vanligt, eller aa bloggar ju iofs inte så mycket men ska försöka.

iaf GODMORGON! Ligger i min säng och orkar verkligen inte gå upp. idag är planerna typ att åka och handla nya träningskläder, kanske gymma, städa rummet, plugga, och sen ta det lungt. igår så gjorde jag typ inget, vaknade vid elva och låg i sängen till tolv, gick upp och åt frukost och gjorde mig i ordning och sen åkte till ikea med familjen, efter de åkte jag hem en snabbis och bytte om sen åkte jag och pappa till gymmet och gymmade typ 40 minuter sen stängde dom, då åkte vi och hyrde film och jag köpte godis. sen på kvällen åt jag en jätte god middag och sen kollade jag på Magic Mike med min syster. Bästa filmen jag någonsin sätt, ska ju gifta mig med channing tatum ;) Och alexander Pettyfer och Matt Bomer är inte heller så dumma ;) nej men den va sjukt bra och dom var sjukt snygga, så tipsar verkligen om den!
Nu ska jag försöka gå upp men kommer aldrig orka hehe. aja vi hörs

_______________________ Kommentarer _________________________________________________