Tips

2013-01-13 | 19:37:56 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!
Är du en sådan som är jätte torr om läpparna och du testat typ allt? Samma problem har jag. Jag äter en medecin som gör att min hud torkar ut och det största problemet jag har är ju då mina läppar. Jag har testat med allt som mina vänner och andra har tipsat om. Men inget har funkat. Så i lördags så åkte jag och pappa in till Apoteket och köpte 2 olika läppkrämer. Vanligt vasselin och en annan kräm som är från märket Decubal. Och den funkar jätte bra! Är jätte nöjd och mina läppar är jätte mjuka. Och den här krämen funkar till ansiktet också. Och ja den är väldigt dyr men det är sååå värt de! Den är verkligen hur bra som helst. Så tisar verkligen om den.

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Riders of Sweden

frågestund på bloggen ! fråga vad som helst om oss, våra ponnyer eller något helt annat, kram :)

http://rofs.blogg.se/2013/january/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://rofs.blogg.se                2013-01-17 ♡ 16:55:11
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------