Bilen

2013-07-09 | 14:47:19 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
(Som ni ser så var jag vid poolen heela tiden och solade)
Hej!
 
Nu sitter jag i bilen (som vanligt haha) och är på väg hem. Eller aa till mitt landställe, var ju hos min gudmor och gudfar igår och sov över där osv. Mycket trevligt! Älskar deras hus! Det är sååå stort och så har dom pool och seriöst världens största trädgårdar! Tror dom har 4 stycken HAHA. helt galet stort är det där. Men trevligt som jag sa. Har badat och solat, lyckats bränna mig på axlarna (typiskt mig). Men ååh längtar så mycket tills jag får ta bort gipset! Vill kunna bada som vanligt utan massa plastpåsar som ändå läcker in! Så jag doppade mig mest och solade! när jag kommer hem ska jag sola och spela gitarr och duscha! Ha det bra så länge! Pusssss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________