Sjukhuset

2013-07-22 | 15:52:15 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Har varit på sjukhuset några timmar nu. Har kollat min hand osv och nu äntligen efter 8 veckor har jag fått ta bort gipset för gott. Gör lite ont men är mest ovan vid att röra handen. Är jätte glad idag haha. Men nu sitter jag i bilen och har handlat present till mamma som fyller år imorgon. Jag har även namnsdag imorgon ;) Så vi ska fira mamma imorgon och sen fyller pappa år om 12 dagar och elin om 15 dagar. Då ska vi fira ännu mer. Sen fyller farfar år i övermorgon. alla i min släkt fyller år på våren/sommaren förutom jag som fyller år i februari. Nej jag skulle egentligen bara berätta varför jag inte bloggat. Puss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________