Godkväll

2013-03-26 | 20:40:24 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!
 
Sitter just nu och har precis strykt en dukt óch lite handdukar till mami<3 Så slapp hon göra det för hon hade jätte stressigt idag.Idag vaknade jag av att jag blödde näsblod (som vanligt, suck). Imorn kommer jag inte hinna blogga innan skolan för börjar fett tidigt så kommer va jätte stressad, + att jag har matte prov, nervös tjej? JA! Åhh.. Hatar matte, eller är ganska bra men blir så sjukt nervös innan, någon som vet vad som hjälper mot nervösitet? Jaja nu ska jag ta det lugt och sova om någon timme så jag vilar upp mig ordentligt. Sen får vi se vad som händer imorn. Juste ska lägga upp bild på vad jag köpte igår i centrum. Nej nu ska jag lägga mig och dö eller något haha. Vi hörs imorn puss :*
 
Lite bilder från mitt rum. Bilder på mig, kompisar,släkt. Min älskade säng<3 Lakan från ikea, kudd fodral från hemtex, och sen min favorit gitarr från Martinguitars.
_______________________ Kommentarer _________________________________________________