Stress

2013-05-21 | 20:55:14 | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

åh är så stressad just nu :( Så sjukt jobbigt. Får stress attacker på nätterna och blir så himla kännslig. Hatar att jag blir så jäkla stressad av ingenting. Därför har jag inte bloggat för då blir jag mer stressad. Så förlåt för dåliga inlägg osv under en period. Ska göra mitt bästa. Blir bättre på helgerna. Men har så mycket prov, inlämningar, redovisningar osv. Sjukt jobbigt. Vill ha lov typ NU! Ska sluta klaga nu. Men nu ska jag snart göra mig i ordning och sova. Annars dör jag. Puss

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Åsa

Ta det lugnt - livet är långt - du hinner med att stressa senare!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-05-23 ♡ 22:11:20
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------