Hur jag sköter mitt hår

2013-04-06 | 18:42:42 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
1. Jag börjar med att ta ett shampo frå aussie. Jag har den med volym för att mitt hår har ingen volym alls. Och den doftar sjukt gott också. Så det är ett stort tips. Finns att köpa på typ kicks, åhlens, hm osv. Kostar runt 100 kr.
2. Sen använder jag en hår inpackning från garnier just nu. brukar annars ha från aussie men den är slut just nu. Men Den här fungerar lika bra. Luktar och så sjukt gott. Den finns att köpa överallt. Ica, hm kiks åhlens osv.
3. Sen efter hår in packningen använder jag ett balsam från Aussie. Sjukt bra. Håret blir glansigt och mjukt och doftar helst underbart.
4. Efter det så låter jag nästan alltid mitt hår själv torka. Men om det är brottom och jag vill ha mer volym så fönar jag håret. Sen så använder jag mig av plattång och locktång varje dag och det gillar inte mitt hår så för att vara lite snäll använder jag mig av ett värme skydd från treseme. Blir jätte glansigt av det. Så ett stort tips det också. Finns också att köpa överallt.
5. Sist men inte minst så använder jag den här hårolian från orofludo eller något sånt haha. Ingen aning vart den e köpte men den luktar lite vanilj skit gott, och det här använder jag då i topparna.
Så här har ni lite tips osv. Hoppas ni gillar det puss!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________