Nemen tjaa

2013-04-05 | 07:32:22 | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

God morgon! Ligger i sängeb å har ingen aning om vad jag ska göra just nu. Är trött men kan inte sova hehe. är också arg för pappa tog busskortet å väckte mig 6. Så är fett grinig. Men idag då folkz. Idag ska jag vid 13.00 till frihamnen för att köpa godis å sedan åka vidare till lets dance genrep med mina babes. Sjukt kul ju! Haha jag är nog mest glad över att få träffa Oscar Zia. Ingen förstår min kärlek till han. Igår kväll när jag skulle sova började jag as böla för jag tänkte på att jag ska träffa han kanske. Det är helt sjuuuukt. För mig är de typ som jag vet inte vad, det finns inte på kartan att det är sant typ. Så ni kan ju fatta hur glad jag är. Men ska sluta snacka om de. Ska göra ett inlägg om igår också senare. Men nu ska jag dö lite mer.
Puss mina fina

_______________________ Kommentarer _________________________________________________