Segt

2013-04-06 | 22:57:16 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Chaaa!
 
Ligger i min säng just nuu å är fett trött. Idag har jag inte gjort så mycket, varit på nk och i mood gallerian med mamma och pappa. Kollat på en väska jag vill köpa. Men ska vänta lite men vill ha den NU. hehehe. Aja sen kom jag hem och satte mig och fixa massa blogg inlägg osv. Sen typ låg jag bara och tog det lugnt. Läste en bok jag köpte idag. Sen åt jag middag. Det blev grillade lax spett med potatis typ. Kul att veta jag vet. Sen så kom linn och vi skar upp massor av frukt, smälte choklad och hade vanilj kesella. sen satte vi oss och kollade på 3 criminal minds avsnitt. Älskar den serien! Nu ska jag ta det lugnt. Imorn är det söndag och sen börjar ju faktiskt skolan. Sjukt segt. Jaja nu ska vi inte klaga. Imorn ska jag förmodligen träffa amanda. Vi hörs puss
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________