Hatar rubriker

2013-02-16 | 23:31:09 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Varför finns det rubriker? :/
 
Hej babes!
Sitter just nu i min ensamhet i mitt rum och kollar massa saker som jag ska beställa från nätet, visar när jag bestämt vad jag ska köpa. Idag har det varit en helt okej dag. Vaknade vid 12 och gick upp och käkade frukost med min syster, efter det hoppa jag snabbt in i duschen och gjorde min i ordning snabbt för att sen åka in till stan och möta mamma och pappa, gudmor och gudfar. Vi började kolla lite på NK men hittae inget jag ville ha och hade inte med mig pengar heller så vi gick vidare till Salt och kollade, hittade massa fint men köpte inget där. Så vi gick vidare till Vero moda, där stor shoppade vi typ. Haha nej inte riktigt men iaf. Fick med mig 3 fina tröjor och ett par örhängen, men jag och min syrra delar ju på alla kläder och hon köpte också 3 tröjor och 2 par örhängen. Så man kan nästan säga att jag köpte 6 tröjor och 3 par örhängen ;) Haha nej men det var jätte kul att shoppa idag. Inte gjort det på länge. Så det behövdes. Någon dag i veckan ska jag rensa mitt smink och köpa nytt. Det är så jobbigt för på sista tiden har jag börjat bli små allergisk mot hasselnötter och starka parfymer, så jätte mycket smink och andraprodukter måste jag slänga för jag klarar inte av att ha det, det kliar och svider och jag blir helt svullen. Det var någon dag i skolan jag hade någon ögonskugga som´mina ögon verkligen inte tyckte om. Det bara rann ur ögonen och jag var helt svullen. Alla trodde jag grät haha. Så måste rensa och köpa nytt. Vet inte vad jag ska skriva mer. Hade tänkt göra ett inspo inlägg någon dag. Hope u like it sweethearts. Ska kolla på någon film nu eller något.
 
P U S S E M M A
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________