10 saker ni kanske inte visste om mig

2013-07-08 | 15:58:06 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Lets go
 
~Jag har alltid otur, är väldigt klumpig Haha!
~Jag älskar att träffa nya människor och få nya vänner
~Jag hatar att inte göra något, måste alltid ha något att göra!
~jag hatar att kolla på film
~jag tror jag inte gör av med mycket pengar för kag tycker att jag aldrig shoppar tills jag kommer på att pengarna går på mat
~ Jag gillar inte folk som håller på och ska banta när man är i min ålder, wtf ät liksom! Mat är gott
~ Jag kan prata skånska Haha! Är väldigt ofta i skåne
~Jag älskar musik, ikte vara att lyssna på utan att spela typ gitarr och piano!
~Jag tror ingen har gissat rätt på min ålder någon gång, alla blir lika chockade varje gång haha!
~ Jag har tagit kort med Justin Bieber ;)
_______________________ Kommentarer _________________________________________________