Åh

2013-07-31 | 19:32:18 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
HEJ!
 
Jag lever allihopa. Mitt internet har krånglat osv. Därför har jag inte bloggat. Dessutom har sarah och massa andra vänner kommit hem så jag har varit en del med mina fina vänner. Åhh nu kommer förmodligen alla bara VA HUR men jaa. Jag saknar vintern så jävla mycket, eller okej jag saknar att åka skidor. Satt och kollade på  bilder från Alperna och Åre. buhuhu vill åka nuuuu. 
 
Nej, under den här veckan jag inte bloggat har jag varit på ikea och gjort om lite i mitt rum. Så det blev fint :) Imorgon ska jag till skansen med Cassandra. Det kommer bli sååå kul i think. VI hittar alltid på kul saker. Nej nu ska jag städa lite i mitt rum. Här har ni bilder från Alperna ochg Åre Puss
 
Val Thorens 2012
Åre 2013
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________