Haha

2013-07-11 | 13:33:51 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej! 
 
Vi åkte aldrig till stranden för jag kan inte bada och elin ville inte bada själv då det kändes rätt meningslöst så vi stannade hemma och ligger just nu och solar. Det är såååå varmt här. Jätte skönt. Ska snart äta lunch för jag håller på att hungra ihjäl. Senare idag ska vi åka och handla mat och lite sånt. Haha jag och Elin körde fifa imorse och båda har typ damp så det slutade typ alltid med att någon ragequita HAHA. Båda är så tävlings inriktade och hatar att förlora. Men det gic bra för mig i första matchen då vann jag med 4-1 :P nej nu ska jag inte prata på här för det är ju inte så intresant. 
Puss så länge
_______________________ Kommentarer _________________________________________________