Så glad!

2013-07-14 | 00:20:30 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
(Hemsk bild på mig men watevah)
Åhh är på så bra humör just nu. Statestiken stiger fortare än jag någonsin trodde, jag har gjort några beslut som känns sååå bra, jag känner för första gången att jag är nöjd med saker jag gjort och vem jag är. Jag tycker folk ska sluta lägga så mycket energi på allt negativt, försöka lägga fokuset på det posetiva och sprida glädje. Jag är så trött på att alla tänker så negativt och ska alltid vara bättre än den andra, jag är trött på att allt ska handla om hur smal man är (kommer göra ett långt inlägg om det sen). Jag är en person som tog åt mig av vad alla sa förut, men inte längre. Vad ska dom göra åt saken? Okej jag kan vara ful men göe det mig till en sämre människa? No. Så kan alla sluta lägga fokus på allt negativt och börja bli mer posetiva kommer allt bli så mycket bättre. Alla är värda en chans. Ville bara få ut det här. Nu ska jag sova. Godnatt alla fina 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Jenny

Hellre ful å skön å hänga med än snygg å odräglig! Tur du både e snygg å skön! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.jennyblad.se                2013-07-14 ♡ 09:40:42
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ S

De bra Emma!! Du e fiiiiiiin! Saknar dig PUSS :*

Svar: Men åhhh min bebis jag saknar dig också :( du är fiiiin
elindgren.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sarahlindstrms.blogg.se                2013-07-14 ♡ 18:41:43
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------