VEN

2013-07-16 | 11:54:47 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Såå
 
Dagen började med att jag blev väckt ÅTTA och var tvungen att äta frukost osv, Jag var såååå trött och jätte grinig hahaha. Men jag fick sova i bilen eftersom det var en bit till färjan. Men sen åkte vi iaf till färjan och hoppade på båten
Typ så här såg det ut. Väldigt tråkigt
Sen var det lunchdags, det här va sista gången jag såg hörlurarna under min mobil... Glömde dom där så jävla klumpig! (märker också att jag la fokusen på colan och inte mackan HA)
sen gick vi en rundtur på ön. Jag fattade ingenting för guiden pratade danska det var sååå segt
Sen orkade jag pappa och Elin inte gå mer så vi gick och köpte glass medans dom andra gick runt, sen kom dom och vi tog färjan hem igen. Ännu en dag bortkastad där jag kunde gjort roligare saker :) HAHA
 
 
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________