Skolavslutning

2013-06-13 | 16:33:40 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!
 
Idag har jag haft skolavslutning och det var mycket tårar. Min syster gick ju ut nian och ALLA nior grät när jag var där och kolla. Jag och sarah satt typ och grät när vi såg alla. Haha vi tänkte att för oss är det två år kvar och det är ju egentligen INGENTING. Kommer gråta som en bebis. Aja skolavslutningen vart lyckad. Fick medalj och grejer ;) Men det var så många som grät, för skolans typ bästa/roligaste lärare slutar och massa annat. folk sjöng till honom och allt. Det var sjukt sorgligt.  Innan min skolavsluting började så var jag på min gammla skola och kollade. Började typ gråta då också. Världens bästa lärare där går i pension så jag och sarah lämna blommor och kort till honom och så kollade vi lite när dom stod på ängen och sjöng. Så söta alla var. Aja sen drog vi till våran avslutning och sen efter det drog vi till mcdonalds och åt. Sen åkte vi hem och aa har typ legat och asgarvat åt olika saker. Ikväll ska jag ner till centrum och fota när min syster och hennes kompisar ´har bal. Ska också kolla n¨är dom fixar sig osv. Kommer bli en bra kväll, synd bara att det regnar. Aja det blir nog bra. Nu ska jag vara social. PUSS
 
Ni får bilder ikväll för min dator går nuts
_______________________ Kommentarer _________________________________________________