Dagar med fina Sarah

2013-05-19 | 13:07:13 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Förlåt för sämst uppdatering men ska försöka bli bätte.
 
Hej älsklingar!
 
Dom senaste dagarna har jag varit mycket med min favorit Sarah. Så himla underbar tjej. Men iaf. Vi har fotat mycket och gjort massa kul tillsammans. Inte så jätte interesannt men men. I onsdags var jag på sjukhuset iaf eftersom jag har hostat och haft svårt att andas ända sen valborg. Ni kanske märkt att jag varit hemma från skolan mycket? Jaja jag och mamma åkte iaf till tyresö hälsan och kolladde för det blev jätte svårt att andas en dag oh jag hostade så att jag nästan spydde. Så vi åkte in då och kollade och jag hade jätte mycket slem i mina lungor frächt... Och mina luftrör var svullna. Så jag fick världens äcvkligaste host medicin och även luftrörsvidgande medicin.  Så nu kan jag andas haha. Skämt och sido. Har även gjort dyselexi test den här veckan. Har hunnit med mycket haha. Men det har varit e nbra vecka tycker jag. Igår hade jag lite feber men det gick över mot kvällen. Men nu måste jag fixa klart mig. Ska till stan med min familj :D Så nu måste jag skynda puss <3
Fina Sarah och "lilla" Jag :P
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________