Stress

2012-12-30 | 20:04:35 | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Är sjukt stressad just nu. Har idag hunnit åka till stan och fixat grejer till nyår, träffat emelie, färgat håret, och ätit middag. Nu ska jag packa och städa rummet. KAOS. Och mitt i den här stressen lossnar såklart en nagel. Fan. Nu ser det skit fult ut och jag har ingen tid att laga den innan nyår. Måste vara försiktigare. Imorgon åker jag till Skåne, så då blir det säkert jätte dålig uppdatering men ni förstår nog varför. Men nu måste jag verkligen städa och packa. Puss

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Mig själv

Dra upp tröjan puffen LÖL

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2012-12-31 ♡ 13:06:45
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------