Dagen

2013-07-12 | 21:48:32 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!
 
idag då vaknade jag vid 10 gick upp åt frukost och satte mig och kollade på gossipgirl. När jag kollat klart undrade pappa om vi ville köra minigolf och jag hade inget bättre för mig så jag följde med dom. Jag tyckte de va fusk för jag kunde inte hålla i klubban eftersom jag har gips så jag tyckte dom kunde dra av poäng men nej :( haha blev jätte arg. Men vi körde och jag och min syrra skulle vinna över varandra vi började typ gråta är den ena fick högre pong än den andra, Tävlings inriktade? öhhh JA! Haha. Men det slutade lika mellan oss och då blev båda sura men men.Efter det skjutsade mamma och pappa oss till torekov där käkade jag och elin hamburgare och pommes. Det var så jävla gott så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. haha tjock men aa. sen åkte vi hem och krde fifa. Då blev det andra världskriget igen.haha. Men där slutade vi också lika. Eller jag vann första matchen och hon andra. Sen åt vi lite middag och sen satte jag mig och spela gitarr och hon gick och pata i telefon och ja. nu sitter jag här och bloggar. ska kolla ett avsnitt av gossipgirl elle två och sedan sova. Imorn kommer min farbror så det blir kul. Men vi hörs imorn då lägger jag upp bilderna också. Puss
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________