Fårets dag

2013-07-14 | 23:39:31 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
(Det här blev min bror haha såå söt jag dör)
Hej! Nu hinner jag blogga. 
 
idag vaknade jag vid 10 gick upp och åt frukost. Sen satt jag och spela gitarr och pratade med min farbrors fru. Sen efter ett tag hjälpte Elin mig att duscha håret, sen behövde jag skynda mig att göra mig iordning för vi skulle till "fårets dag" tycker det är väldigt segt där men vad ska man göra. Så dit göljde jag med och så var vi där. Jag hade med kameran så jag ska lägga upp bilderna någon dag. Men vi åt lunch där och sen åkte vi vidare till johannesens och kollade lite, sen åkte vi vidare till båstad och handlade mat och kollade kläder sen åkte vi hem. Hemma gjorde min farbror världens godaste rödspätta, jag hatar fisk men det vad faktiskt jätte gott! Efter det åt vi ost sen åt jag glass och drack några cola burkar. Srsly det är inte bra på 1och en halv vecka har jag druckit mer än 20 cola burkar, och då räknar jag inte med lösken till middagen utan före och efter. Dricker inte jag cola funkar inte jag. Det är ju inte bra någonstans, någon som har tips för att sluta? Skriv gärna i komentarerna. Sen har jag bara kollat gossipgirl hela kvällen. Imorn ska vi ut på utflykt. Vi skulle till någon ö. Hoppas det blir kul. Nu ska jag sova. Puss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________