Förlåt

2013-07-14 | 14:37:48 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
(Charmtroll...)
Förlåt för min usla bloggning idag, berättar mer när jag kommer hem. Sitter i bilen nu och lyssnar på musik, tänkte bara göra ett snabbt inlägg så ni inte tror jag var död haha. Puss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Kim

lägg in annonskoden under arkiv i kodmallarna istället för under min länk.
under:
{ % endfor % }
< /ul >
och innan:
< /div > < br >
så kan du minska width =" 250" till 210 så den får plats i boxen :)

Svar: TAACK har funderar jätte mycket påhur jag skulle göra
elindgren.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://kiimm.blogg.se/                2013-07-14 ♡ 16:07:40
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------