Lördag

2013-07-20 | 13:11:50 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Godmorgon!
 
vaknade för typ 10 minuter sen så jag sov väldigt länge. Idag ska jag atäda rummet,
duscha och kanske träffa någon.  Men först ska jag äta frukost, håller på å dö av hunger. Igår bloggade jag inte för att jag satt ju i bilen hela dagen och mitt 3G fungerade inte som de skulle så jag kunde inte blogga. Och när jag kom hem så var jag jätte trött och visste inte vad jag skulle blogga om. Sen på kvällen vart jag piggare men då kollade jag på gossipgirl och så kollade jag klart säsong 6 och det var så sorgligt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag blev helt förkrossad. Det gjorde jätte ont i mitt hjärta typ. Jag låg och grät hela kvällen för jag ville inte att de skulle vara slut hahaha. Det va sorgligt. Men nu ska jag äta puss
_______________________ Kommentarer _________________________________________________