Skam

2013-07-18 | 15:58:44 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Okej, jag trodde jag skulle få ha en lugn dag hemma, kunna blogga göra ordentliga inlägg osv . Så fel man kan ha. 
 
Min dag började att jag blev väckt väldigt tidigt, då vare tydligen dags att fixa studsmattan och det tog såååå lång tid. Sen skulle jag packa alla mina saker, när jag hade gjort de skulle jag städa rummet. Min dag har varit full av saker att göra. Inte det jag hade väntat mig men ja. Imorn åker jag till stockholm igen som sagt och jag har inte varit gladare. Haha nej nu är jag jätte trött och sitter och äter lunch. Ska se vad jag ska göra efter det. Jag är ledsen för min dåliga bloggning. Men jag ska bli bättre men dom sista dagrna är såå stressiga. nej nu måste jag äta
_______________________ Kommentarer _________________________________________________